saknar..

Det har blivit lite träning på sistone.. Gymkortet har gått ut och i sommar har de inte alls blivit någon träning. Började dock om för någon vecka sen att träna, var ute och sprang och började köra styrka igen så då kändes de riktigt bra! Köpte även hem vikter och en träningsmatta osv och var riktigt taggad på träning men de höll sig inte länge. För ryggen pajade, blev sjukskriven en vecka från jobbet, kunde knappt gå sitta eller ligga... Så var verkligen igen höjdare! och jag känner mig fortfarande inte helt hundra än trots att de har gått snart 3 veckor sen de hände..
Vill bara att de ska gå över för jag saknar verkligen springningen nu!
Menmen får nöja mig med att promenera ett tag till och hoppas på att man kan börja träna seriöst snart igen :)
 

Kommentarer
Postat av: sophia

men tjaaa ;)

2012-08-30 @ 17:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0